Klacht melden

Laat ons weten waarover u niet tevreden bent. Want niet tevreden zijn is voor ons een klacht. U kunt uw klacht op de volgende manieren indien.

  1. Via onderstaand klachtenformulier
  2. Stuur uw klacht per post naar:
    Welzorg Nederland BV, t.a.v. Klantenservice
    Zalmweg 41
    4941 VX Raamsdonksveer
  3. Bel naar onze Klantenservice via het telefoonnummer 0900-0400 097 (geen extra belkosten, van maandag tot en met vrijdag van 8.00 – 17.30 uur)

Wanneer u niet tevreden bent met het antwoord op uw klacht

U kunt dan uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie van het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen (NKH). Meer informatie over de klachtenprocedure en de Geschillencommissie vindt u op gnkh.klachtregeling.nl of klik hier voor meer informatie over het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen.

Direct uw klacht online melden

Mogen wij u een paar korte vragen stellen?

Als dank ontvangt u 10% korting op een aankoop in onze webwinkel.

Ja, ik doe mee Nee, ik doe liever niet mee