Scoot2Go - Algemeen

  • Kunnen naast scootmobielen ook andere hulpmiddelen worden gedeeld?

    Ja, naast scootmobielen kunnen ook (driewiel)fietsen en andere hulpmiddelen via Scoot2Go worden gedeeld.

  • Hoe kunnen scootmobielen worden gereserveerd?

    Het is mogelijk om scootmobielen op verschillende manieren te reserveren:

    – Via een lokale beheerder van een instelling of gemeente

    – Via een smartphone app

    – Via een website voor poolgebruikers

    – Via een Scoot2Go-reserveringsnummer

    – Via een planningsterminal op de poollocatie.

    Het is ook mogelijk om de hulpmiddelen zonder reservering in een pool aan te bieden.

  • Hoe kunnen scootmobielen in gebruik worden genomen?

    Scootmobielen kunnen eenvoudig in gebruik worden genomen via een persoonlijke sleutelhanger, pasje of smartphone app.

  • Heb je een smartphone nodig om Scoot2Go te gebruiken?

    Nee, de gebruiker kan de scootmobiel – naast een app – ook in gebruik nemen met een sleutelhanger of pasje.

  • Hoe is service & support geregeld?

    We bieden gebruikers 24/7 Scoot2Go gebruikerssupport. Problemen kunnen op afstand direct worden verholpen of – indien een gebruiker onderweg is gestrand – kan 24-uurs Pechhulp worden geboden (de gebruiker wordt thuisgebracht).

  • Helpt Scoot2Go bij implementatie?

    Absoluut. We ondersteunen pools bij livegang met communicatie, het inrichten van de poollocatie (informatie-bordjes, belijning, monteren laders etc) en informatiedagen.