Kentekenplaatje

  • Ik heb nog geen groene kaart en verzekeringsplaatje ontvangen?

    Wij sturen de nieuwe groene kaart en het nieuwe verzekeringsplaatje voor 1 mei 2018 aan onze klanten. Omdat we ze niet allemaal tegelijk verzenden, kan het zijn dat iemand ze al heeft ontvangen en u nog niet. Maakt u zich geen zorgen. U bent en blijft gewoon verzekerd.

  • De gegevens op mijn groene kaart kloppen niet, wat nu?

    U kunt de juiste gegevens doorgeven op deze speciale pagina. U ontvangt geen nieuwe groene kaart. Gebruik gewoon uw huidige groene kaart.

  • Waarom moet ik mijn verzekeringsplaatje monteren?

    Dit is wettelijk verplicht. Het verzekeringsplaatje is het bewijs dat uw hulpmiddel is verzekerd. Dit plaatje moet daarom zichtbaar op uw hulpmiddel zijn bevestigd.

  • Ik kan het verzekeringsplaatje niet zelf monteren.

    Vraag iemand om dit voor u te doen. Lukt dat niet? Bel naar 088-0016709 van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 – 17.30 uur. We zoeken dan samen naar een oplossing.

  • Waarom zitten er geen schroeven bij het verzekeringsplaatje?

    U kunt de schroeven gebruiken van uw huidige verzekeringsplaatje.

  • Moet ik mijn groene kaart altijd bij me hebben tijdens het rijden?

    Neem altijd uw groene kaart mee als u op pad gaat. Zowel in Nederland als in het buitenland. Mocht u onverhoopt een aanrijding krijgen, dan heeft u uw verzekeringsgegevens bij de hand.

  • Waarom ontvang ik geen ander verzekeringsbewijs?

    Het verzekeringsplaatje en de groene kaart zijn het bewijs dat uw hulpmiddel is verzekerd. Andere documenten zijn niet nodig.

     

  • Ik heb een groene kaart en verzekeringsplaatje gekregen, maar ik heb mijn hulpmiddel niet meer.

    Onze excuses voor het ongemak. Wilt u de groene kaart en het verzekeringsplaatje opsturen naar: Welzorg Nederland BV, t.a.v. de afdeling verkoop binnendienst, Antwoordnummer: 6071, 1320 VB, Almere? Vermeld daarbij uw naam, adres, woonplaats, WZ-nummer (het identificatienummer dat op uw hulpmiddel) staat en geboortedatum. Hartelijk dank voor de moeite!

  • Ik heb net mijn hulpmiddel gekregen, maar geen nieuw verzekeringsplaatje en een nieuwe groene kaart

    Wat vervelend voor u. Onze excuses. Wilt u een e-mail sturen naar verkoopbinnendienst@welzorg.nl met uw naam, adres, woonplaats, WZ-nummer (het identificatienummer dat op uw hulpmiddel) staat en uw geboortedatum? Wij nemen na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Wat betekent WAM?

    WAM betekent: Wet Aansprakelijkheidsverzekering Motorrijtuigen. Het is wettelijk verplicht om uw elektrische hulpmiddel te verzekeren tegen aansprakelijkheid. Mocht iemand door uw toedoen schade oplopen in het verkeer, dan is deze vrijwel altijd gedekt.

     

  • Wat doe ik met het oude verzekeringsplaatje?

    Uw oude plaatje kan bij het restafval.

  • Groene kaart met einddatum 1 juni 2018 ontvangen?

    Heeft u in de afgelopen dagen een groene kaart van ons ontvangen met einddatum 1 juni 2018?

    Helaas is gebleken dat bij een aantal klanten de groene kaart met een onjuiste einddatum verstuurd is. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij weten welke geadresseerden dit betreft. Automatisch ontvangt u van ons een nieuwe groene kaart met de juiste einddatum tot 1 juni 2019. U hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.

    U bent ook met de huidige groene kaart, met einddatum 1 juni 2018, WA-verzekerd.

    Voor eind mei heeft u van Welzorg de juiste groene kaart ontvangen.