Autoaanpassingen

  • Krijg ik iets vergoed als ik een Zonnebloemauto huur?

    Nee, u krijgt voor het huren van een Zonnebloemauto niets vergoed. Maar we hebben regelmatig acties. Schrijf u in voor onze nieuwsbrief onderaan deze pagina en u ontvangt onze acties per mail.

     

  • Wat is private lease?

    Met private lease huur je een auto voor een bepaalde periode tegen een vast maandbedrag. Dit bedrag is inclusief alle bijkomende kosten zoals bpm, verzekeringen, onderhoud en reparatie. U hoeft alleen nog zelf brandstof te tanken.

     

  • Waar vind ik informatie over autoaanpassingen?

    Wilt u uw eigen auto of een occasion laten aanpassen? Of wilt u een aangepaste auto leasen? Auto op Maat helpt u graag verder. Onze medewerkers informeren u ook over de verschillende financieringsvormen. Ontdek hier wat het beste bij u past of bel naar 0800 0200 142.

  • Kom ik in aanmerking voor een vergoeding?

    Helaas kunnen wij hierin geen toezeggingen doen. We adviseren u contact op te nemen met de afdeling WMO van de gemeente waarin u woonachtig bent, of in geval van werk / studie het UWV. Indien er een offerte gewenst is, willen we deze uiteraard graag voor u verzorgen.

  • Krijg ik een ander rijbewijs als ik met een aanpassing ga rijden?

    U krijgt geen andere rijbewijs. Wel komt er een vermelding van codes op uw rijbewijs welke verwijzen naar de aanpassingen in uw auto. Het CBR traject, inclusief rijlessen en praktijk examen kunnen we voor u verzorgen.

  • Welke voordelen heeft het om als gehandicapte te gaan rijden met een bestelauto?

    Hiervoor is het belangrijk dat u kunt aantonen dat u een gehandicapte met een niet opvouwbaar hulpmiddel gaat vervoeren. Doet u dit namelijk in een bestelauto dan kunt u in aanmerking komen voor een verlaagd tarief motorrijtuigenbelasting en een vrijstelling BPM (Belasting Personen en Motorrijtuigen). We adviseren u contact op te nemen met de belastingdienst. Als we een bestelauto voor u mogen aanpassen, zullen we ook het traject voor u verzorgen.

  • Is er vervangend vervoer beschikbaar als ik mijn auto voor onderhoud of reparatie breng?

    We hebben helaas geen vervangend vervoer beschikbaar. Wel kunnen we tegen een vergoeding uw auto ophalen en weer terugbrengen en hebben wij op de locaties wachtruimtes ingericht waar u eventueel ook kunt werken.

  • Kan ik als ik wil wachten tijdens het onderhoud of reparatie gebruik maken van WIFI?

    Op de locaties Geleen, Amsterdam en ’s Hertogenbosch kunt u gratis gebruik maken van WIFI.

  • Ik ben zelf niet in de gelegenheid met de auto naar jullie toe te komen. Kan de auto gehaald en gebracht worden?

    Uiteraard kunnen we dat voor u verzorgen. De vergoeding hiervoor is afhankelijk van uw woonplaats. Als u een werkplaatsafspraak maakt kunt u hier een specifieke opgave van krijgen.

  • Ik heb pech met mijn auto buiten kantooruren. Wie kan ik dan bellen voor hulp?

    Wij adviseren voor pechhulp buiten kantooruren contact op te nemen met een hulpdienst van de ANWB, telefoonnummer 088 269 28 88

  • Is er een plek waar ik kan werken als ik wil wachten tijdens het onderhoud of reparatie aan mijn auto?

    Op alle vestigingen is er een wachtruimte ingericht waar u ook rustig kunt werken en gratis koffie en thee beschikbaar is. Op de vestigingen Geleen, Amsterdam en ’s Hertogenbosch is ook WIFI beschikbaar.