Neem gerust contact
met ons op.

Speciaal voor Wmo-klanten met verruimde openingstijden.

Vragen over uw hulpmiddel via uw gemeente?

Heeft u uw hulpmiddel via uw gemeente en wilt u liever rechtstreeks contact met ons. Bel gerust naar onze klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 07:30 - 19:00 uur en op zaterdag van 09:00 - 18:00 uur. U kunt ons ook mailen of een terugbelverzoek insturen.

Reparatie aanvragen of adreswijziging doorgeven?

contact welzorg reparatie inplannen

Reparatie inplannen?

Is uw hulpmiddel stuk. En kunt u hem zelf niet maken?

Contact Welzorg adreswijziging

Adreswijziging

Gaat u verhuizen of bent u verhuisd? Geef uw nieuwe adres aan ons door.

Vragen over auto- of woningaanpassingen?

Neem contact op met Auto op Maat

Wilt u uw eigen auto of een occasion laten aanpassen? Wilt u een aangepaste auto leasen? Of een dagje eropuit met de Zonnebloemauto. Auto op Maat helpt u graag verder. Onze medewerkers informeren u ook over de verschillende financieringsvormen.

Neem contact op met Woning op Maat

Wilt u uw woning laten aanpassen? Woning op Maat adviseert u graag en voert de aanpassingen ook uit. Van simpele aanpassingen, zoals een traplift of drempelhulp tot een compleet aangepaste badkamer en slaapkamer. Wij helpen u ook met het regelen van de vergoedingen.

Zelf een hulpmiddel aanschaffen?

Zoekt u voor uzelf of voor iemand anders een nieuw of tweedehands hulpmiddel? Zoals een scootmobiel, aangepaste fiets, rolstoel of rollator? In onze webshop vindt u een ruim aanbod aan diverse mobiliteitshulpmiddelen. Kijk hiervoor op de Welzorg Shop. Heeft u vragen, bel of mail ons gerust!

Klacht of suggestie melden?

Jouw mobiliteit staat bij ons voorop. Daar werken wij dagelijks hard aan. Mocht er iets niet naar wens zijn verlopen, dan horen wij dat graag van je. Klik op onderstaande button om je klacht of suggestie te melden.