Niet tevreden? Wij horen het graag

Wij doen er alles aan om te zorgen dat u meer dan tevreden bent. Met onze producten en met onze service. Bent u toch niet tevreden en heeft u een klacht? Dan horen we dat graag. Zodat we samen kunnen werken aan een oplossing.

  • Optioneel
  • Optioneel
  • Op dit e-mailadres ontvangt u een bevestiging
  • Indien nodig nemen wij telefonisch contact met u op
  • DD dash MM dash JJJJ
    van gebruiker hulpmiddel
  • Binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie van ons.

  • Bent u niet tevreden met onze reactie?

    U kunt dan uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie van het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen (NKH). Meer informatie over de klachtenprocedure en de Geschillencommissie vindt u op gnkh.klachtregeling.nl. Voor meer informatie over het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen gaat u naar nationaalkeurmerkhulpmiddelen.nl