Klantportaal Mijn Welzorg

Met trots bieden wij het unieke klantportaal Mijn Welzorg aan. Vanaf nu is het mogelijk om online uw hulpmiddelen in te zien, zelf reparaties in te plannen en gegevens te wijzigen. Met Mijn Welzorg bieden wij u een optimale online dienstverlening.

Wat is Mijn Welzorg?

Mijn Welzorg is een klantportaal waarmee de gebruiker van het hulpmiddel inzicht heeft in de hulpmiddelen die door Welzorg in opdracht van de gemeente in bruikleen zijn verstrekt. Met Mijn Welzorg plant u zelf reparaties in voor uw hulpmiddel. De afspraken plant u in op het moment dat het voor jou het beste uitkomt. U bent hiervoor dus niet meer afhankelijk van de openingstijden van de klantenservice. Het gebruik van van deze dienst is geheel vrijblijvend.

Voor wie is Mijn Welzorg?

Mijn welzorg is een vrijblijvende dienst voor iedereen die een mobiliteitshulpmiddel in bruikleen heeft die door Welzorg in opdracht van de gemeente (Wmo), is verstrekt. Zoals een rolstoel, aangepaste fiets, elektrische rolstoel, scootmobiel of tillift.

Hoe kan ik mij aanmelden voor Mijn Welzorg?

Ga naar de website van Mijn Welzorg en klik op “maak een account aan” en vul het aanmeldformulier in. Hierna ontvangt u binnen twee werkdagen per e-mail een activatielink om uw account te activeren.

Vragen over Mijn Welzorg?

Dan helpen wij u graag. Start gerust via Mijn Welzorg een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 06-22415870 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.

Lees meer over: