Lokale fietsenmaker

  • Ik wil mijn bedrijf als lokale fietsenmaker aanmelden bij Welzorg. Hoe doe ik dat?

    Via een online formulier op onze website kun u zichtzelf aanmelden als voorkeursleverancier van Welzorg. Het online formulier vindt u hier: Aanmelden lokale fietsenmaker

  • Ik ben voorkeursleverancier van Welzorg en heb een reparatie en/of onderhoud uitgevoerd. Hoe lang duurt het voordat Welzorg mijn factuur overmaakt?

    Welzorg zal de reparatiekosten binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur aan u voldoen. Houd rekening met de volgende zaken wanneer u een factuur indient:

    Stap 1

    Nadat de reparatie is uitgevoerd kunt u de reparatiekosten declareren via de volgende link:
    Formulier Reparatie Gereed
    Houd het inkoopordernummer bij de hand.

    Stap 2

    Stuur de factuur ook naar: crediteuren@welzorg.nl onder vermelding van het inkoopordernummer.
    Welzorg zal de reparatiekosten binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur aan u voldoen.

  • Ik ben voorkeursleverancier van Welzorg. Wat moet ik doen om een reparatie uit te voeren als lokale fietsenmaker?

    Stap 1

    Noteer van uw klant de volgende gegevens:
    – Voorletters en achternaam
    – Adres en huisnummer
    – Postcode en woonplaats
    – Geboortedatum van de eindgebruiker
    – Het klantnummer bij Welzorg van de eindgebruikers
    – Soort hulpmiddel

    Stap 2

    Bel met 088 – 0016721 of stuur een e-mail naar sde@welzorg.nl en verifieer of uw klant inderdaad een hulpmiddel van Welzorg in bruikleen heeft. U kunt met de servicedeskmedewerker bespreken welke reparaties uitgevoerd moeten worden en of dit daadwerkelijk noodzakelijk is. Zodra u akkoord op de gewenste reparaties krijgt van de servicedeskmedewerker, ontvangt u een inkoopordernummer en kunt u de reparaties gaan uitvoeren.

    Stap 3

    Nadat de reparatie is uitgevoerd kunt u via het onderstaande formulier de reparatie afmelden bij Welzorg:

    Welzorg.nl/formulier-reparatie-gereed/

    Stap 4

    Stuur de factuur naar: crediteuren@welzorg.nl onder vermelding van het inkoopordernummer.
    Welzorg zal de reparatiekosten binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur aan u voldoen.

  • Wanneer krijg ik een inkoopordernummer van Welzorg?

    U kunt met de servicedeskmedewerker bespreken welke reparaties uitgevoerd moeten worden en of dit daadwerkelijk noodzakelijk is. Zodra u akkoord op de gewenste reparaties krijgt van de servicedeskmedewerker, ontvangt u een inkoopordernummer en kunt u de reparaties gaan uitvoeren.

    Bel met 088 – 0016 721 of stuur een e-mail naar sde@welzorg.nl om een inkoopordernummer te verkrijgen.