Accessoires

  • De spiegel op mijn hulpmiddel zit los of ik kapot, hoe kan ik dit verhelpen?

    Als de spiegel los is, kunt u deze zelf vast (laten) zetten met een schroevendraaier. Lukt dit niet of is de spiegel afgebroken? Neem dan contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.

  • Ik ben de sleutel van mijn scootmobiel kwijt, wat moet ik doen?

    Neem contact op met de klantenservice en geef aan welk type scootmobiel u heeft.

  • Het mandje van mijn hulpmiddel is los, kan ik dit zelf verhelpen?

    Zit het mandje van uw hulpmiddel los? Misschien kunt u het zelf of iemand in uw omgeving het mandje weer op uw hulpmiddel bevestigen. Lukt dit niet of is het mandje afgebroken? Neem dan contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.

  • Mijn stokhouder zit los, wat moet ik doen?

    1. Als uw stokhouder los zit, kan het zijn dat het riempje stuk is.
    2. Als de stokhouder zelf stuk is, bestellen we voor u een nieuwe stokhouder.

    Neem in beide gevallen contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.

  • Ik ben de sleutel van mijn driewielfiets kwijt, wat moet ik doen?

    Heeft iemand een reservesleutel? Dan kunt u of iemand in uw omgeving een sleutel bij laten maken. Lukt dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice om een nieuwe sleutel te bestellen.

  • Is er een spaak los of heeft u een slag in het wiel?

    Plan dan gerust zelf een afspraak in. Doorloop hiervoor de volgende stappen:
    1. Selecteer bij de vraag “Is het probleem nu opgelost?” het vakje “Nee”.
    2. Geef een omschrijving van het probleem.
    3. Klik op de knop “Volgende”.
    4. Doorloop de stappen die hierna volgen.

  • Is de antikiepsteun afgebroken of gescheurd?

    Neem dan contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie. Plan dan gerust zelf een afspraak in. Doorloop hiervoor de volgende stappen:
    1. Selecteer bij de vraag “Is het probleem nu opgelost?” het vakje “Nee”.
    2. Geef een omschrijving van het probleem.
    3. Klik op de knop “Volgende”.
    4. Doorloop de stappen die hierna volgen.

  • De spiegel op mijn hulpmiddel zit los of ik kapot, hoe kan ik dit verhelpen?

    Als de spiegel los is, kunt u deze zelf vast (laten) zetten met een schroevendraaier. Lukt dit niet of is de spiegel afgebroken? Plan dan gerust zelf een afspraak in. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

    1. Selecteer bij de vraag “Is het probleem nu opgelost?” het vakje “Nee”.
    2. Geef een omschrijving van het probleem.
    3. Klik op de knop “Volgende”.
    4. Doorloop de stappen die hierna volgDe spiegel op mijn hulpmiddel zit los of ik kapot, hoe kan ik dit verhelpen?en.





  • Mijn stokhouder zit los, wat moet ik doen?

    1. Als uw stokhouder los zit, kan het zijn dat het riempje stuk is.
    2. Als de stokhouder zelf stuk is, bestellen we voor u een nieuwe stokhouder.

    Plan dan in beide situaties zelf een afspraak in. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

    1. Selecteer bij de vraag “Is het probleem nu opgelost?” het vakje “Nee”.
    2. Geef een omschrijving van het probleem.
    3. Klik op de knop “Volgende”.
    4. Doorloop de stappen die hierna volgen.
  • De verlichting van mijn elektrische hulpmiddel doet het niet meer?

    Wellicht is de lamp stuk. Vervang daarom eerst de lamp of vraag iemand in uw omgeving om dat voor u te doen. Werkt de verlichting daarna nog steeds niet? Of kunt u de lamp niet zelf vervangen? Plan dan gerust zelf een afspraak in. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

    1. Selecteer bij de vraag “Is het probleem nu opgelost?” het vakje “Nee”.
    2. Geef een omschrijving van het probleem.
    3. Klik op de knop “Volgende”.
    4. Doorloop de stappen die hierna volgen.
  • Het mandje van mijn hulpmiddel is los, kan ik dit zelf verhelpen?

    Zit het mandje van uw hulpmiddel los? Misschien kunt u het zelf of iemand in uw omgeving het mandje weer op uw hulpmiddel bevestigen. Lukt dit niet of is het mandje afgebroken? Plan dan gerust zelf een afspraak in. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

    1. Selecteer bij de vraag “Is het probleem nu opgelost?” het vakje “Nee”.
    2. Geef een omschrijving van het probleem.
    3. Klik op de knop “Volgende”.
    4. Doorloop de stappen die hierna volgen.