Welzorg Go - tijdelijk voor overgang

  • Via welke website moet ik in de toekomst mijn reserveringen maken?

    In de toekomst kun je reserveringen maken via de volgende reserveringsomgeving. Wil je gebruikmaken van het gereduceerde tarief, zorg er dan voor dat je het Zonnebloem-registratienummer bij de hand hebt.

  • Kan ik nog reserveren met mijn Zonnebloem-registratienummer of moet ik een nieuw registratienummer aanvragen?

    Je Zonnebloem-registratienummer blijft geldig. Je kunt hiermee een reservering maken en profiteren van de korting op de dagprijs.

  • Wat zijn de nieuwe prijzen voor het huren van een rolstoelauto?

    De nieuwe prijzen voor het huren van een rolstoelauto zijn beschikbaar op onze reserveringsomgeving. Je kunt de tarieven raadplegen tijdens het reserveringsproces, waarbij je met een Zonnebloem-registratienummer voor korting in aanmerking komt.

  • Wat gebeurt er met de reeds gemaakte reserveringen?

    De reeds gemaakte reserveringen blijven ongewijzigd. Je hoeft hier niets voor te doen. Ook het tarief blijft voor deze reserveringen ongewijzigd.

  • Verandert de prijs van mijn reeds gemaakte reserveringen?

    De prijs die is vermeld in de reserveringsbevestiging blijft van toepassing. Dit betekent dat de prijs van de reeds gemaakte reservering niet verandert.

  • Verandert de prijs van mijn afkoop eigen risico en verandert mijn eigen risico?

    De prijs die vermeld staat in de reserveringsbevestiging blijft van toepassing. Dit betekent dat de prijs van het afkoop eigen risico en het eigen risico niet verandert.

  • Kan ik nog een reservering maken met een vrijwillige chauffeur?

    Nee, vanaf heden kunnen er geen rolstoelauto’s meer gereserveerd worden met een vrijwillige chauffeur.

  • Kan ik mijn bestaande reservering verlengen?

    Nee, je kunt een bestaande reservering niet verlengen. Omdat we met een ander tarief werken, dien je voor de periode die je wilt verlengen een nieuwe reservering te maken.

  • Wat als ik mijn bestaande reservering wil verzetten?

    Je kunt een bestaande reservering niet verzetten. De bestaande reservering dien je te annuleren. Dit kan kosteloos voor 14 dagen voor het ophalen van de auto. Voor de nieuwe datum moet je een nieuwe reservering maken. Let op: hiervoor zijn de nieuwe tarieven van toepassing.

  • Wanneer ik mijn reservering wil annuleren, wat zijn dan de annuleringskosten?

    De annuleringskosten die vermeld staan in de reserveringsbevestiging blijven van toepassing. Dit betekent dat de annuleringskosten voor uw reeds gemaakte reservering niet veranderen. Tot 14 dagen voor het ophalen van de auto is dit kosteloos.

  • Blijven de auto’s te huur bij de bestaande uitgiftepunten en blijven de openingstijden hetzelfde?

    Kijk op onze locatiepagina voor het actuele overzicht van uitgiftepunten en openingstijden. In onze reserveringsomgeving kun je ook de locaties bij jou in de buurt zien.

  • Op welk e-mailadres zijn jullie bereikbaar?

    Je kunt ons bereiken via het volgende e-mailadres: go@welzorg.nl voor al je vragen en verzoeken.