Verzekeringssticker Canta en MAX Mobiel

  • De gegevens op mijn verzekeringsbewijs kloppen niet, wat nu?

    U kunt de juiste gegevens doorgeven door een mail te sturen naar: contractbeheer@welzorgautolease.nl. U ontvangt geen nieuw verzekeringsbewijs, maar u mag het huidige verzekeringsbewijs gewoon gebruiken.

  • Waarom moet ik een verzekeringssticker op mijn voertuig plakken?

    Dit is wettelijk verplicht, de verzekeringssticker is namelijk het bewijs dat uw hulpmiddel is verzekerd. De sticker moet daarom zichtbaar op uw voertuig zijn bevestigd.

  • Moet ik mijn verzekeringsbewijs altijd bij me hebben tijdens het rijden?

    Neem altijd uw verzekeringsbewijs mee als u op pad gaat. Mocht u onverhoopt een aanrijding krijgen, dan heeft u uw verzekeringsgegevens bij de hand.

  • Ontvang ik nog een ander verzekeringsbewijs?

    De verzekeringssticker en het verzekeringsbewijs zijn het bewijs dat uw hulpmiddel is verzekerd. Andere documenten zijn niet nodig.

     

  • Wat betekent WAM?

    WAM betekent: Wet Aansprakelijkheidsverzekering Motorrijtuigen. Het is wettelijk verplicht om uw voertuig te verzekeren tegen aansprakelijkheid. Mocht iemand door uw toedoen schade oplopen in het verkeer, dan is deze vrijwel altijd gedekt.

  • Wat doe ik met het oude verzekeringsplaatje?

    Uw oude plaatje kan bij het restafval, deze heeft u niet meer nodig.

  • Ik heb net mijn voertuig gekregen, maar geen nieuwe verzekeringssticker en verzekeringsbewijs.

    Wat vervelend voor u, onze excuses. Wilt u een e-mail sturen naar contractbeheer@welzorgautolease.nl met uw naam, adres, woonplaats en uw geboortedatum? Wij nemen na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Ik heb een verzekeringsbewijs en verzekeringssticker gekregen, maar ik heb mijn voertuig niet meer.

    Onze excuses voor het ongemak. Wilt u het verzekeringsbewijs en de verzekeringssticker opsturen naar: Welzorg Auto op Maat, afdeling Lease, Rietveldenweg 51, 5222 AP ‘s-Hertogenbosch? Vermeld daarbij uw naam, adres, woonplaats en geboortedatum. Hartelijk dank voor de moeite!

  • Ik heb nog geen verzekeringsbewijs en verzekeringssticker ontvangen.

    Wij sturen het nieuwe verzekeringsbewijs en de verzekeringssticker voor 1 mei 2023 aan onze klanten. Omdat we ze niet allemaal tegelijk verzenden, kan het zijn dat iemand anders ze al heeft ontvangen en u nog niet. Maakt u zich geen zorgen. U bent en blijft gewoon verzekerd.
  • Ik heb nog niet voor al mijn voertuigen een verzekeringssticker ontvangen?

    Wij sturen het nieuwe verzekeringsbewijs en de verzekeringssticker voor 1 mei 2023 aan onze klanten. We verzenden de verzekeringsbewijzen en stickers niet allemaal tegelijk. Het kan voorkomen dat u voor één van uw voertuigen al een verzekeringssticker heeft ontvangen en voor de andere nog niet.

  • Waar moet ik de verzekeringssticker plakken?

    De verzekeringssticker is eenvoudig te plakken. Schroef het oude verzekeringsplaatje eerst van uw voertuig af. De nieuwe verzekeringssticker moet op een zichtbare plek op de achterkant van uw voertuig worden bevestigd. Maak deze plek eerst schoon. Plak daarna de nieuwe verzekeringssticker op uw voertuig. Plak de verzekeringssticker dus niet over het oude plaatje.
  • Ik kan het oude verzekeringsplaatje niet zelf verwijderen.

    Vraag uw familie, vrienden of buren om u hierbij te helpen. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord op telefoonnummer 073 750 57 49 of per mail via contractbeheer@welzorgautolease.nl. Ook kunt u altijd terecht bij één van onze vestigingen in Amsterdam, Den Bosch, Geleen of Zwolle.

  • Ik kan de verzekeringssticker niet zelf bevestigen.

    Vraag uw familie, vrienden of buren om u hierbij te helpen. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord op telefoonnummer 073 750 57 49 of per mail via contractbeheer@welzorgautolease.nl. Ook kunt u altijd terecht bij één van onze vestigingen in Amsterdam, Den Bosch, Geleen of Zwolle.