Verzekeringssticker Canta en MAX Mobiel

  • De gegevens op mijn verzekeringsbewijs kloppen niet, wat nu?

    Je kunt de juiste gegevens doorgeven door een mail te sturen naar: contractbeheer@welzorgautolease.nl. Hierna ontvang je geen nieuw verzekeringsbewijs, je kunt het huidige verzekeringsbewijs blijven gebruiken.

  • Waarom moet ik een verzekeringssticker op mijn voertuig plakken?

    Dit is wettelijk verplicht, de verzekeringssticker is namelijk het bewijs dat je hulpmiddel is verzekerd. De sticker moet daarom zichtbaar op je voertuig zijn bevestigd.

  • Moet ik mijn verzekeringsbewijs altijd bij me hebben tijdens het rijden?

    Neem altijd je verzekeringsbewijs mee als je op pad gaat. Mocht je onverhoopt een aanrijding krijgen, dan heb je de verzekeringsgegevens bij de hand.

  • Ontvang ik nog een ander verzekeringsbewijs?

    De verzekeringssticker en het verzekeringsbewijs zijn het bewijs dat je hulpmiddel is verzekerd. Andere documenten zijn niet nodig.

     

  • Wat betekent WAM?

    WAM betekent: Wet Aansprakelijkheidsverzekering Motorrijtuigen. Het is wettelijk verplicht om je voertuig te verzekeren tegen aansprakelijkheid. Mocht iemand door jouw toedoen schade oplopen in het verkeer, dan is deze vrijwel altijd gedekt.

  • Wat doe ik met de oude verzekeringssticker?

    Je oude verzekeringssticker kan bij het restafval, deze heb je niet meer nodig.

  • Ik heb net mijn voertuig gekregen, maar geen nieuwe verzekeringssticker en verzekeringsbewijs.

    Wat vervelend, onze excuses. Wil je een e-mail sturen naar contractbeheer@welzorgautolease.nl met je naam, adres, woonplaats en geboortedatum? Wij nemen na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met je op.

  • Ik heb een verzekeringsbewijs en verzekeringssticker gekregen, maar ik heb mijn voertuig niet meer.

    Onze excuses voor het ongemak. Wil je het verzekeringsbewijs en de verzekeringssticker opsturen naar: Welzorg Auto op Maat, afdeling Lease, Rietveldenweg 51, 5222 AP ‘s-Hertogenbosch? Vermeld daarbij je naam, adres, woonplaats en geboortedatum. Hartelijk dank voor de moeite!

  • Ik heb nog geen verzekeringsbewijs en verzekeringssticker ontvangen.

    Wij sturen het nieuwe verzekeringsbewijs en de verzekeringssticker voor 1 mei aan onze klanten. Omdat we ze niet allemaal tegelijk verzenden, kan het zijn dat iemand anders ze al heeft ontvangen en jij nog niet. Maak je geen zorgen, je bent en blijft gewoon verzekerd.

  • Ik heb nog niet voor al mijn voertuigen een verzekeringssticker ontvangen?

    Wij sturen het nieuwe verzekeringsbewijs en de verzekeringssticker voor 1 mei aan onze klanten. We verzenden de verzekeringsbewijzen en stickers niet allemaal tegelijk. Hierdoor kan het voorkomen dat je voor één van je voertuigen al een verzekeringssticker hebt ontvangen en voor de andere nog niet.

  • Waar moet ik de verzekeringssticker plakken?

    De verzekeringssticker is eenvoudig te plakken. Haal de oude verzekeringssticker eerst van je voertuig af. De nieuwe verzekeringssticker moet op een zichtbare plek op de achterkant van je voertuig worden bevestigd. Maak deze plek eerst schoon. Plak daarna de nieuwe verzekeringssticker op je voertuig. Plak de nieuwe verzekeringssticker dus niet over de oude sticker.

  • Ik kan het oude verzekeringsplaatje niet zelf verwijderen.

    Vraag je familie, vrienden of buren om je hierbij te helpen. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. We staan je graag te woord op telefoonnummer 073 750 57 49 of per mail via contractbeheer@welzorgautolease.nl. Ook kun je altijd terecht bij één van onze vestigingen in Amsterdam, Den Bosch, Geleen, Spijkenisse of Zwolle.

  • Ik kan de verzekeringssticker niet zelf bevestigen.

    Vraag je familie, vrienden of buren om je hierbij te helpen. Komt je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. We staan je graag te woord op telefoonnummer 073 750 57 49 of per mail via contractbeheer@welzorgautolease.nl. Ook kun je altijd terecht bij één van onze vestigingen in Amsterdam, Den Bosch, Geleen, Spijkenisse of Zwolle.