Onderwerpen
Share2Go
Helpt Share2Go bij implementatie?
Absoluut. We ondersteunen pools bij livegang met communicatie, het inrichten van de poollocatie (informatie-bordjes, belijning, monteren laders etc) en informatiedagen.
Hoe is service & support geregeld?
We bieden gebruikers 24/7 Share2Go gebruikerssupport. Sommige problemen kunnen we op afstand direct verhelpen. Indien een gebruiker onderweg is gestrand wordt 24-uurs pechhulp geboden. De gebruiker wordt dan thuisgebracht.
Wat voor hulpmiddelen kunnen er allemaal gedeeld worden?
Er zijn veel soorten hulpmiddelen die gedeeld kunnen worden, zoals:
- Scootmobielen – luxe scootmobiel Life en Mobility Solo 3, standaard scootmobiel Luna Victory Z2
- Driewielfietsen – Van Raam Easy Rider
- Rolstoelen, duofietsen en rolstoelfietsen – worden binnenkort toegevoegd
- Andere hulpmiddelen – zoals tilliften, met slimme technologie voor inzicht in locatie en beschikbaarheid
Hoe kunnen gebruikers deelhulpmiddelen reserveren?
Er zijn verschillende manieren waarop gebruikers Share2Go deelhulpmiddelen kunnen reserveren:
- Via onze eigen reserveerwebsite;
- Via een lokale beheerder van een instelling of gemeente;
- Via een smartphone app;
Het is ook mogelijk om de hulpmiddelen zonder reservering in een pool aan te bieden.
Wat moet ik doen bij schade aan het hulpmiddel?
Als je schade aan het hulpmiddel hebt, dan neem je contact op met het servicenummer dat vermeldt staat op de scootmobiel. Mocht het middel niet meer bruikbaar zijn door de gemaakte schade, meld dit dan direct bij het servicenummer. De pechhulp zal worden ingeschakeld om je te komen helpen. Je geeft aan de telefoon de volgende gegevens door:
- Je meldt dat je schade hebt gemaakt aan de deelscootmobiel of deeldriewielfiets;
- Je geeft jouw gegevens door;
- Je geeft door wat er volgens jou gebeurd is en hoe de schade is ontstaan;
- Je geeft aan of er andere personen of bezittingen van andere personen bij betrokken zijn;
- Je meldt of er sprake is van materiele schade en/of letselschade bij jou of een ander.
Tip: maak foto’s van de schade aan de scootmobiel/driewielfiets en de eventuele schade bij een ander
Is er een ander persoon of zijn er bezittingen van een andere persoon bij de schade betrokken? Dan moet je een Europees Schadeformulier invullen. Je vindt het Europees Schadeformulier in het zakje achterop de scootmobiel.
Ik heb geen ervaring met het rijden op het hulpmiddel, is dat een probleem?
Nee, het is geen probleem als je nog nooit op het hulpmiddel gereden hebt. Alle gebruikers krijgen een rijinstructie en een rijvaardigheidstest. Zo ga je met een veilig gevoel op pad.
Ik wil een adreswijziging doorgeven. Hoe moet ik dat doen?
Als je een adreswijziging door wilt geven vul je dit formulier in. Wanneer je het formulier ingevuld hebt gaan wij je adreswijziging zo snel mogelijk verwerken.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering wijzigen of annuleren. Dit doe je via de reserveringsapp waarmee je de reservering gemaakt hebt.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering telefonisch wijzigen of annuleren. Dit kan door te bellen naar 0570-679628.
Ik ben mijn tag verloren, wat moet ik doen?
Als je jouw persoonlijke tag verloren bent, meld dit dan bij de poolbeheerder door te bellen naar 0570-679628. Je oude tag wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe tag. Hiervoor wordt €10 aan administratiekosten gerekend.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering wijzigen of annuleren. Dit doe je door hier te klikken, in te loggen met jouw inloggegevens en de stappen voor wijzigen of annuleren te doorlopen.
Lukt het niet om zelf te annuleren? Bel dan met Sociaal werk- en ontwikkelbedrijf Tiem via 038-4554140. Zij kunnen je helpen met het wijzigen of annuleren van je reservering.
Ik ben mijn tag verloren, wat moet ik doen?
Als je jouw persoonlijke tag verloren bent, meld dit dan door te bellen naar Sociaal Werk- en Ontwikkelbedrijf Tiem via 038-4554140. Je oude tag wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe tag.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering telefonisch wijzigen of annuleren. Dit kan door te bellen naar 088-2358050.
Ik ben mijn tag verloren, wat moet ik doen?
Als je jouw persoonlijke tag verloren bent, meld dit dan bij ons door te bellen naar 085 – 487 56 68. Je oude tag wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe tag.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering wijzigen of annuleren. Heb je een reservering gemaakt voor de breng- en haalservice? Bel dan met Sociaal Werk- en Leerbedrijf Tiem via 038-4554140.
Heb je een reservering gemaakt, maar is die reservering niet voor de breng- en haalservice? Dan kan je de reservering wijzigen door hier te klikken, in te loggen met jouw inloggegevens en de stappen voor wijzigen of annuleren te doorlopen. Lukt het niet om zelf te annuleren? Bel dan met Sociaal werk- en ontwikkelbedrijf Tiem via 038-4554140. Zij kunnen je helpen met het wijzigen of annuleren van je reservering.
Ik ben mijn tag verloren, wat moet ik doen?
Als je jouw persoonlijke tag verloren bent, meld dit dan bij ons door te bellen naar 085 – 487 56 68. Je oude tag wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe tag.
Ik ben mijn tag verloren, wat moet ik doen?
Als je jouw persoonlijke tag verloren bent, meld dit dan bij ons door te bellen naar 085 – 487 56 68. Je oude tag wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe tag.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering wijzigen of annuleren. Dit doe je door hier te klikken, in te loggen met jouw inloggegevens en de stappen voor wijzigen of annuleren te doorlopen.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Als je een reservering hebt gemaakt maar hier toch geen gebruik van wilt maken, moet je de reservering annuleren of wijzigen. Dit doe je via de website voor reserveren: www.share2go.nl/reserveren.
Ik ben mijn tag verloren, wat moet ik doen?
Als je jouw persoonlijke tag verloren bent, meld dit dan door te bellen naar 085 487 5668. Je oude tag wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe tag.