Share2Go algemeen alle pools

  • Wat moet ik doen bij schade aan het hulpmiddel?

    Als je schade aan het hulpmiddel hebt, dan neem je contact op met het servicenummer dat vermeldt staat op de scootmobiel. Mocht het middel niet meer bruikbaar zijn door de gemaakte schade, meld dit dan direct bij het servicenummer. De pechhulp zal worden ingeschakeld om je te komen helpen. Je geeft aan de telefoon de volgende gegevens door:

    • Je meldt dat je schade hebt gemaakt aan de deelscootmobiel of deeldriewielfiets;
    • Je geeft jouw gegevens door;
    • Je geeft door wat er volgens jou gebeurd is en hoe de schade is ontstaan;
    • Je geeft aan of er andere personen of bezittingen van andere personen bij betrokken zijn;
    • Je meldt of er sprake is van materiele schade en/of letselschade bij jou of een ander.

    Tip: maak foto’s van de schade aan de scootmobiel/driewielfiets en de eventuele schade bij een ander

    Is er een ander persoon of zijn er bezittingen van een andere persoon bij de schade betrokken? Dan moet je een Europees Schadeformulier invullen. Je vindt het Europees Schadeformulier in het zakje achterop de scootmobiel.

  • Ik heb een klacht over Share2Go, waar kan ik deze melden?

    Als er iets niet naar wens is verlopen horen wij dat graag van je. Je kunt jouw klacht via dit formulier insturen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.  

     

     

  • Ik heb geen ervaring met het rijden op het hulpmiddel, is dat een probleem?

    Nee, het is geen probleem als je nog nooit op het hulpmiddel gereden hebt. Alle gebruikers krijgen een rijinstructie en een rijvaardigheidstest. Zo ga je met een veilig gevoel op pad.

  • Ik wil een adreswijziging doorgeven. Hoe moet ik dat doen?

    Als je een adreswijziging door wilt geven vragen wij je om contact op te nemen met de Wmo-afdeling van jouw gemeente. Zij zullen de adreswijziging met ons delen.