Welzorg Go - Rolstoelauto huren

  • Online reserveren lukt mij niet. Kan ik ook telefonisch reserveren?

    Wanneer het je niet lukt om online een voertuig te reserveren, helpen we je graag telefonisch verder via: 088 – 00 16 717 (optie 1).

  • Welke Welzorg Go voertuigen zijn er te huren?

    Er zijn ruim 50 rolstoelauto’s te huren, verdeeld over evenveel locaties. De volgende modellen zijn te huren (per locatie verschillend):

    • Toyota ProAce City Verso
    • Volkswagen Caddy Maxi

     

    Alle rolstoelauto’s beschikken over een verlaagde bodem met oprijplaat, zodat de rolstoelgebruiker gemakkelijk de auto in kan.

     

    De transmissie van de voertuigen kunnen per locatie verschillen. De meeste rolstoelauto’s zijn handgeschakeld, maar enkele locaties beschikken over een automatische transmissie en/of elektrische uitvoering. Daarnaast kan ook de indeling per rolstoelauto verschillen. De indeling en transmissie van de desbetreffende rolstoelauto wordt tijdens het reserveren getoond.

  • Hoe kan ik de beschikbaarheid van de Welzorg Go voertuigen bekijken?

    Kies in de reserveringsomgeving de locatie waar je het Welzorg Go voertuig wilt huren, of zoek op postcode of plaats en kies de gewenste ophaallocatie. Kies vervolgens de gewenste ophaal- en inleverdatum en tijd. Je krijgt nu een overzicht te zien van (beschikbare) voertuig(en).

  • Hoe reserveer ik online een Welzorg Go voertuig?

    Stap 1: Locatie en auto

    • Ga naar onze reserveringsomgeving.
    • Selecteer de locatie waar je het Welzorg Go voertuig wilt huren, of zoek op postcode of plaats en kies de gewenste ophaallocatie.
    • Kies de gewenste ophaal- en inleverdatum en tijd.
    • Je krijgt nu een overzicht te zien van (beschikbare) voertuig(en).
    • Klik op “Reserveren” bij het gewenste voertuig.

     

    Stap 2: Beschermingspakket

    • Standaard is er bij elk Welzorg Go voertuig sprake van een eigen risico. Afhankelijk van het voertuig is het mogelijk om dit tegen betaling te verlagen. Bij deze stap kun hier een keuze voor maken. Kies de gewenste optie en klik daarna rechtsonder op “Extra’s” om verder te gaan.

     

    Stap 3: Extra’s

    • In deze stap kun je de beschikbare extra’s zoals buitenlanddekking kiezen. Maak een keuze voor de gewenste optie en klik vervolgens rechtsonder in het scherm op “Persoonlijke gegevens” om verder te gaan.

     

    Stap 4: Persoonlijke gegevens

    • Om de reservering te voltooien, hebben wij een aantal gegevens nodig. Vul hier de gevraagde gegevens in.

     

    Stap 5: Kortingscode (optioneel)

    • Heb je een kortingscode of een Zonnebloem registratienummer? Na het invullen van je gegevens kun je deze rechtsonder in het scherm (onder de prijs) invullen om de korting toe te passen.

     

    Stap 6: Betalen en reservering afronden

    • Controleer nog een keer de samenvatting aan de rechterkant van de pagina. Klopt alles? Klik dan op “Naar betalen”.
    • Kies de gewenste betaalmethode en voltooi de reservering.
    • Reservering voltooid! We verwelkomen je op de dag van reservering graag op onze ophaallocatie.
  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

    Heb je een Welzorg Go voertuig gehuurd, maar wil je onverhoopt je reservering wijzigen of annuleren? Dat kan eenvoudig en snel door contact met ons op te nemen via 088 – 0016 717 of go@welzorg.nl. Je kunt tot 14 dagen voor het ophalen van het voertuig kosteloos annuleren, daarna worden er kosten in rekening gebracht.

  • Het lukt mij niet om online een reservering te plaatsen. Wat nu?

    Kom je er aan de hand van deze stappen niet uit? Geen probleem! We helpen je graag telefonisch verder via 088 – 0016 717 (kies voor optie 1).

  • Hoe vaak per jaar kan ik een Welzorg Go voertuig huren?

    Je kunt onze Welzorg Go voertuigen zo vaak huren als je wilt.

  • Wanneer moet je voor de gereden kilometers gaan betalen?

    Er zit 100 kilometer per dag bij de huurprijs inbegrepen. Voor alle kilometers daarna geldt een toeslag van  €0,20 per kilometer. Heb je de auto bijvoorbeeld 2 dagen gehuurd, dan heb je 200 vrije kilometers.

  • Kan ik ook op vakantie met een Welzorg Go voertuig?

    Voor onze rolstoelauto’s is het toegestaan om ermee op vakantie te gaan in de volgende landen:

    Oostenrijk, België, Bulgarije, Cyprus*, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Spanje, Estland, Frankrijk, Finland, Griekenland, Hongarije, Kroatië, Italië, Ierland, IJsland, Luxemburg, Litouwen, Letland, Malta, Noorwegen, Nederland, Portugal, Polen, Roemenië, Zweden, Slowakije, Slovenië, Zwitserland, Albanië, Andorra, Azerbeidzjan*, Bosnië-Herzegovina, Marokko, Moldavië, Noord-Macedonië, Montenegro, Servië*, Tunesië, Turkije, Oekraïne, Verenigd Koninkrijk en Noord-Ierland.

    *in de geografische delen die bestuurd worden door hun respectieve regeringen.

     

    Neem je de rolstoelauto mee naar het buitenland? Voeg dan tijdens de reservering “Buitenlanddekking” toe.

     

    Wat te doen bij schade of een ongeval in het buitenland?

    We hopen natuurlijk dat je reis voorspoedig verloopt. Mocht er toch iets gebeuren, dan staan we voor je klaar om je zo goed mogelijk te helpen. Bij schade in het buitenland, kun je de Hulpdienst bellen via 020-6515989 (24 uur per dag beschikbaar). Zij zullen de schademelding verwerken en helpen je stap voor stap verder.

     

    Bij iedere schade, ongeacht wie deze heeft veroorzaakt, is een Europees Schadeformulier verplicht voor het in behandeling nemen van de schademelding. Dit Schadeformulier moet altijd gemaild worden naar schade@welzorgautolease.nl.

     

  • Zijn de voertuigen handgeschakeld of werkt het met een automaat?

    De transmissie van de voertuigen kan per locatie verschillen. De meeste voertuigen zijn handgeschakeld, maar enkele locaties beschikken over een voertuig met automatische transmissie en/of elektrische uitvoering. In de reserveringsomgeving is per voertuig weergegeven of het een handgeschakelde of automatische transmissie betreft.