Mijn Welzorg

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor Mijn Welzorg?

    Aanmelden voor mijn Welzorg is eenvoudig en zo gebeurd. Ga naar de website van Mijn Welzorg of open de Mijn Welzorg App en klik op “maak een account aan” en vul het aanmeldformulier in. Hierna ontvangt u binnen één werkdagen per e-mail een activatielink om uw account te activeren. Hierna ervaart u direct al het gemak van Mijn Welzorg.

  • Voor wie is Mijn Welzorg?

    Mijn Welzorg is een vrijblijvende dienst voor iedereen die een mobiliteitshulpmiddel in bruikleen heeft die door Welzorg in opdracht van de gemeente (Wmo) is verstrekt. Zoals een rolstoel, aangepaste fiets, elektrische rolstoel, scootmobiel of tillift.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan stelt u zelf eenvoudig een nieuwe wachtwoord in. Ga naar Mijn Welzorg of open de Mijn Welzorg App en klik op “Wachtwoord vergeten”. Voer uw gebruikersnaam in en klik op de gele button “Stuur link”. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Klik op de link in de e-mail en stel zelf een nieuw wachtwoord in. E-mail niet ontvangen? Controleer dan uw ongewenste e-mailbox (spambox)

    Gebruikersnaam vergeten?

    Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn Welzorg een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.

  • Vragen over Mijn Welzorg?

    Dan helpen wij u graag. Start gerust via Mijn Welzorg een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.

  • Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten?

    Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn Welzorg een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.

  • Wat is de Mijn Welzorg App en hoe installeer ik de App?

    Mijn Welzorg is nu ook beschikbaar als app voor de smartphone en tablet. Al het gemak van het portaal verpakt in een eenvoudig te bedienen app. Zo kunt u overal en altijd eenvoudig al uw Welzorg zaken inzien en regelen.

    Heeft u al toegang tot Mijn Welzorg? Dan logt u in met uw bestaande inloggegevens. U hoeft dan niet opnieuw een account aan te maken.

    Hoe installeer ik de App?

    Mjn Welzorg is beschikbaar via Google Play en de App store. Via onderstaande buttons kunt u de app vanaf uw tablet en smartphone downloaden.

  • Mijn Welzorg werkt niet of ik krijg een foutmelding?

    Mocht u Mijn Welzorg niet meer kunnen bereiken of ziet u een foutmelding. Probeer het dan enkele uren later nog eens. Blijven de problemen zich herhalen? Dan lossen wij het graag voor u op.

    Start via Mijn Welzorg een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Uiteraard blijft onze klantenservice ook telefonisch voor u beschikbaar. Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.

  • Wat is Mijn Welzorg?

    Mijn Welzorg is een klantportaal waarmee de gebruiker van het hulpmiddel inzicht heeft in de hulpmiddelen die door Welzorg in opdracht van de gemeente (Wmo) in bruikleen zijn verstrekt. De mogelijkheden en voordelen van Mijn Welzorg op een rij:

    • Inzicht in uw hulpmiddelen
    • Direct zelf reparaties of onderhoud inplannen
    • Inzicht in al uw lopende afspraken en afspraken tot 6 maanden terug
    • Zelf uw gegevens wijzigen
    • Direct contact via Live Chat
    • Mijn Welzorg is 24/7 bereikbaar
    • Mijn Welzorg is ook beschikbaar als App. Klik op de onderstaande buttons om de App te downloaden: