Showroombezoek op afstand

Hoe zorg je er voor dat je in een tijd van onderlinge afstand toch contact houdt met klanten die op zoek zijn naar een aangepaste auto of bus? Welzorg Auto op Maat maakt gebruik van een video-app waarmee je als klant online in de showroom kunt kijken.

In contact blijven met klanten

Om tijdens de coronacrisis contact te houden met klanten maakt Welzorg Auto op Maat gebruik van persoonlijke videoberichten. Adviseur Roel Vermeulen zorgt ervoor dat de klant thuis online de aangepaste auto of bus kan zien. Roel Vermeulen: “Een klant heeft bijvoorbeeld een aangepaste auto of bus op onze site zien staan en zou langs willen komen in de showroom. Nu, met het Covid-19- virus waarbij we allemaal zoveel mogelijk thuis moeten blijven, kan dat niet. Maar mobiliteit blijft natuurlijk erg belangrijk, ook in deze tijd. Om klanten tegemoet te komen maken we gebruik van de app.” “De reacties zijn erg leuk. Video’s worden ook enthousiast gedeeld met familie en vrienden”

Persoonlijke video op maat

De adviseur zorgt ervoor dat de klant thuis online de aangepaste auto of bus kan zien. Maar hoe werkt deze app? Éen van de adviseurs maakt een filmpje van de desbetreffende auto of bus en stuurt dit via e-mail, sms of WhatsApp naar de klant. De klant kan meteen het filmpje bekijken en een reactie sturen of een vraag stellen. Bij interesse in een auto wordt een gratis proefrit aangeboden. De proefrit wordt in deze tijd aan huis aangeboden. Ook wordt de aangepaste auto/bus bij aanschaf af aan huis afgeleverd. Voor het nodige onderhoud en storingen kunnen klanten, ook in deze tijd, gewoon bij Welzorg Auto op Maat terecht. Vanzelfsprekend met inachtneming van de RIVM-richtlijnen.”

Nieuwsgierig geworden of meer weten? Stuur een mail naar verkoop.autoopmaat@welzorg.nl of bel naar 0800-0200142.

Lees meer over: