Klanten beoordelen ons met een 8,4

Uw zelfredzaamheid en mobiliteit zijn onze drijfveren. Uw tevredenheid staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om de hoogste service en kwaliteit te bieden. Van het passen van een hulpmiddel tot aan de levering van bijvoorbeeld uw nieuwe aangepaste auto of fiets of woningaanpassing en het daarop volgende onderhoud of reparatie. Door alle jaren heen moet het niveau van onze dienstverlening goed zijn.

Bedankt!

Wij zijn altijd op zoek naar een nog betere dienstverlening. Een hoge klanttevredenheid kan dus alleen dankzij uw hulp, want door uw verhalen kunnen wij nog betere kwaliteit leveren. Wij danken dan ook de duizenden klanten die het afgelopen jaar aan ons klanttevredenheidsonderzoek hebben meegewerkt. Wij zijn enorm trots, onze klanten beoordelen ons met een 8,4.

Hoe wordt het cijfer gemeten?

Na elk bezoek van een Welzorg adviseur- of monteur, bezoek aan de Welzorg Shop, contact met de klantenservice, de webcare, via WhatsApp, of na de aanschaf of aanpassing aan uw auto krijgt u als klant de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden. De vragen worden via WhatsApp, de telefoon, per e-mail of via een link gesteld door extern ondezoeksbureau. Veel mensen maken gebruik van deze mogelijkheid om ons een waardering te geven. Sterker nog, vanaf 1 januari 2019 hebben ruim 11.000 mensen ons een beoordeling gegeven.

Op welke punten scoren wij goed?

Er zijn vele vragen die wij stellen in het tevredenheidsonderzoek, hieronder kun u lezen op welke onderdelen wij goed scoren.

Contact met de klantenservice

Als gebruiker van een hulpmiddel, auto- of woningaanpassing kunt u met uw vragen terecht bij onze klantenservice. Onze klantenservice is via verschillende kanalen te bereiken, denk aan WhatsApp, live chat, per e-mail of gewoon via de telefoon. Het contact met onze klantenservicemedewerkers wordt door u met een 8,9 beoordeeld.

Nakomen van afspraken bij afleveren

Als een hulpmiddel bij u wordt afgeleverd, dan doen wij wat wij u hebben beloofd. U beoordeelde het nakomen van onze afspraken met u bij aflevering met een 8,7. Onze adviseurs komen hun afspraken ook goed na. Zij krijgen een 8,6 als eindcijfer.

Nakomen van afspraken bij reparaties

Maar ook onze monteurs doen wat zij beloven. U beoordeelt het nakomen van de afspraken van de monteur met een 8,7. Over het algemeen is ook de kwaliteit van de reparaties goed te noemen. De reparaties in het algemeen krijgen een goed cijfer van 8,6.

Duidelijkheid in geval van vragen

Ook verschaffen de medewerkers van Welzorg veel duidelijkheid over bij wie u moet zijn in geval van vragen. Onze medewerkers hebben duidelijk genoeg zicht of een vraag intern beantwoord kan worden of dat bijvoorbeeld het Wmo-loket van de gemeente hier meer duidelijkheid over kan verschaffen. U ziet onze klantenservice dan ook als een partij met veel ervaring op het gebied van hulpmiddelen en de Wmo in het algemeen. U beoordeelt dit punt met een 8,5.

Verbeterpunten

Uiteraard zijn er nog genoeg verbeterpunten waarop Welzorg het aankomend jaar mee aan de slag kan. Wij zullen u op de hoogte houden van de voortgang van deze verbeterpunten.

Namens alles medewerkers van Welzorg, Auto op Maat, Woning op Maat en de Welzorg Shop, bedankt voor het vertrouwen!

Bron: Choice