Bedankt voor het doorgeven van uw klacht

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. U ontvangt van ons binnen enkele minuten per e-mail een ontvangstbevestiging, dit kan ongeveer 15  minuten duren. Heeft u deze niet ontvangen? Stuurt u dan een e-mail naar: info@welzorg.nl. U ontvangt dan z.s.m. een ontvangstbevestiging.

Wat gebeurt er nu met mijn klacht?

Eén van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk, conform uw wens, telefonisch of via e-mail contact met u op om uw klacht te bespreken.

  • Bent u niet tevreden met onze reactie?

    U kunt dan uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie van het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen (NKH). Meer informatie over de klachtenprocedure en de Geschillencommissie vindt u op gnkh.klachtregeling.nl. Voor meer informatie over het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen gaat u naar nationaalkeurmerkhulpmiddelen.nl