Klanten beoordelen ons met een 8,4
Bij Welzorg is jouw mobiliteit, zelfstandigheid, zelfredzaamheid en veiligheid onze drijfveer. Jij moet de vrijheid hebben om je te kunnen bewegen, daarom doen wij er alles aan om jou mobiel te houden door de beste service- en leverkwaliteit te bieden. Jouw behoeften en wensen zijn daarbij voor ons ontzettend belangrijk. We zijn daarom ook trots om te kunnen zeggen dat onze klanten ons met een 8,4 beoordelen.
Hoe meten we de klanttevredenheid?
Dit klanttevredenheidscijfer meten we bij Welzorg als volgt: na ieder bezoek van een monteur en/of adviseur en contact met de klantenservice krijg je als klant de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden. Deze vragen worden gesteld door een extern onderzoeksbureau en kun je beantwoorden per e-mail of telefoon. In totaal hebben ca. 35.000 klanten deze vragen al beantwoord.
Jouw mening telt
In ons klantonderzoek vragen wij naar jouw mening over onder andere: contact met de klantenservice, het leveren van een hulpmiddel en de reparaties.
Contact met klantenservice
Als je een hulpmiddel hebt, kun je ons op verschillende manieren bereiken: via WhatsApp, Mijn Welzorg, LiveChat, social media, e-mail of telefoon. Onze klantenservicemedewerkers beantwoorden al jouw vragen en helpen je graag zodat jij weer mobiel bent. We zijn dan ook blij om te zien dat het contact met de klantenservice is beoordeeld met een 8,7. Ook ons digitale klantportaal Mijn Welzorg scoort met een 8,2 op zowel bereikbaarheid als het gemak van het aanvragen van een reparatie een mooi cijfer.
Leveren van een hulpmiddel
Bij het leveren van een hulpmiddel willen we natuurlijk dat dit goed gebeurt en dat we onze afspraken nakomen. Het nakomen van de afspraken bij aflevering beoordelen onze klanten dan ook met een 8,5. De tijd die de adviseur neemt om het hulpmiddel op de juiste manier af te leveren, krijgt zelfs een 9,0. Met een 7,6 scoort de levertijd van het hulpmiddel helaas wat lager.
Reparaties
Naast onze adviseurs, doen onze monteurs er ook alles aan om je mobiel te houden. De reparaties worden over het algemeen beoordeeld met een 8,6. De doorlooptijd geven onze klanten een 7,6 maar voor het nakomen van de afspraken krijgt de monteur een 8,7.
Blijven verbeteren
Als Welzorg vinden we het belangrijk om altijd te blijven verbeteren. Uit het klanttevredenheidsonderzoek zijn ook een aantal verbeterpunten gekomen waar we mee aan de slag gaan. Op deze manier kunnen we je nog beter ondersteunen, nu én in de toekomst.