Eenvoudig en flexibel

hulpmiddelen delen!

Het delen van een scootmobiel of driewielfiets. Share2Go maakt mobiliteit voor meerdere gebruikers mogelijk door hulpmiddelen kosten- en ruimtebesparend te delen. Weten wat de mogelijkheden in uw gemeente zijn? Laat uw gegevens achter!

Meer informatie
Scoot2Go markt

Share2Go deelhulpmiddelen

Share2Go maakt mobiliteit voor meerdere gebruikers mogelijk door een scootmobiel of driewielfiets te delen. Hierdoor kunnen gebruikers – die bijvoorbeeld in hetzelfde gebouw of dicht bij elkaar in de buurt wonen – mobiel blijven en zo mee blijven doen in de maatschappij.

Met Share2Go kan eenvoudig en zelfstandig een scootmobiel of driewielfiets worden gereserveerd en worden gebruikt. Bijvoorbeeld om boodschappen te doen, bij iemand op bezoek te gaan of om gewoon even lekker buiten te zijn. Met deeltechnologie maakt Share2Go het mogelijk om een hulpmiddel volledig onbemand te reserveren en te ontgrendelen met een Share2Go sleutelhanger of app.

Benieuwd wat de mogelijkheden in uw gemeente of instelling zijn? Laat uw gegevens achter!

Hoe werkt Share2Go precies?

Reserveren

Eenvoudig zelf reserveren met de Share2Go app of website

Scannen

Verwijder de oplaadkabel en scan de Share2Go sleutelhanger

Op pad met deelscootmobiel

Rijden

Ga lekker op pad en plaats na afloop het deelhulpmiddel weer terug aan de lader

Vragen over Share2Go

  • Er zijn veel soorten hulpmiddelen die gedeeld kunnen worden, zoals:

    • Scootmobielen – luxe scootmobiel Life en Mobility Solo 3, standaard scootmobiel Luna Victory Z2
    • Driewielfietsen – Van Raam Easy Rider
    • Rolstoelen, duofietsen en rolstoelfietsenworden binnenkort toegevoegd
    • Andere hulpmiddelen – zoals tilliften, met slimme technologie voor inzicht in locatie en beschikbaarheid
  • Er zijn verschillende manieren waarop gebruikers Share2Go deelhulpmiddelen kunnen reserveren:

    • Via onze eigen reserveerwebsite;
    • Via een lokale beheerder van een instelling of gemeente;
    • Via een smartphone app;

    Het is ook mogelijk om de hulpmiddelen zonder reservering in een pool aan te bieden.

  • Absoluut. We ondersteunen pools bij livegang met communicatie, het inrichten van de poollocatie (informatie-bordjes, belijning, monteren laders etc) en informatiedagen.

  • We bieden gebruikers 24/7 Share2Go gebruikerssupport. Sommige problemen kunnen we op afstand direct verhelpen. Indien een gebruiker onderweg is gestrand wordt 24-uurs pechhulp geboden. De gebruiker wordt dan thuisgebracht.

Contact opnemen

Ja, neem contact met mij op voor meer informatie over de mogelijkheden van Share2Go.