Home > Klantenservice

Bestellen en bezorgen

Hoe bestel ik mijn hulpmiddel in de webwinkel?

1. Plaats uw product in het winkelmandje

Zoek eerst naar het product dat u wilt kopen. Leg het dan via de grote paarse knop in uw digitale winkelmandje. U kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.

2. Vul uw gegevens in

  • Vul uw persoonlijke gegevens in en geef aan waar u het hulpmiddel bezorgd wil hebben.
  • Kies één van onze betaalwijzen.
  • In stap 3 krijgt u een overzicht. Controleer uw bestelling.
  • Heeft u een kortingscode? Vul deze in bij de stap “Controleer uw bestelling” in het vakje “Kortingscode”. Klik daarna op de button “Code activeren” om de code/coupon te activeren.

3. Betalen

Klik hier op de grote paarse knop afrekenen. U ontvangt daarna per e-mail uw bevestiging. Zodra uw betaling bij ons binnen is, wordt de order verwerkt en binnen enkele werkdagen bij u thuisbezorgd.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn per bestelling € 3,49 (inclusief BTW). Bij een bestelling > €100,- zijn de verzendkosten gratis.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden van maandag tot en met zaterdag tussen 8.30 uur en 18.00 uur bezorgd door DHL Parcel Nederlands B.V. (Zij bezorgen voor ons alleen in Nederland.)

Wat is de levertijd?

Uw bestelling zal binnen 2-4 werkdagen worden bezorgd. De status van uw pakketverzending kunt u 24 uur per dag online volgen via Track & Trace met uw Track & Trace code die u ontvangt zodra het pakket is verzonden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer de chauffeur de ontvanger niet thuis treft en ook geen mogelijkheid heeft om het pakket bij de buren af te geven, vindt de ontvanger een mededeling in de brievenbus met een bezorgcode. Met behulp van die bezorgcode en de postcode kunt u een nieuwe aflevermogelijkheid selecteren op www.dhlparcel.nl. Het pakket kan dan eventueel ook bezorgd worden bij een DHL Parcelshop of bij uw buren. In beide gevallen wordt het pakket daar dan de volgende werkdag afgeleverd.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

Neem contact op met webwinkel@welzorg.nl of bel tijdens werkdagen van 8.00 – 17.30 uur met onze Klantenservice 0900 – 0400 097 (Geen extra belkosten).

Bij wie kan ik een vraag stellen over bestellen en bezorgen?

Neem contact op met webwinkel@welzorg.nl of bel tijdens werkdagen van 8.00 – 17.30 uur met onze Klantenservice 0900 – 0400 097 (Geen extra belkosten).

Beste bezoeker,

Per 1 januari 2017 is de samenwerking tussen Zuidzorg en Welzorg beëindigd. De Zuidzorgwinkels Samen met Welzorg gaan vanaf die datum verder als Welzorg winkels. De producten, diensten en prijzen blijven onveranderd. U wordt doorgeleid naar de webwinkel van Welzorg. Ga naar website
Beste bezoeker,

Per 1 juni 2017 is de samenwerking tussen Vivent en Welzorg beëindigd. De Vivent-Welzorg winkels gaan vanaf die datum verder als Welzorg winkels. De producten, diensten en prijzen blijven onveranderd. U wordt doorgeleid naar de webwinkel van Welzorg. Ga naar website
Pantein Welzorg
Beste bezoeker,

Per 1 september 2017 gaat de Pantein webwinkel verder onder de naam Welzorg. De producten, diensten en prijzen blijven onveranderd. U wordt nu doorgeleid naar de webwinkel van Welzorg. Ga naar Welzorg.nl