Home > Klantenservice

Bestellen en bezorgen

Hoe bestel ik mijn hulpmiddel in de webwinkel?

1. Plaats uw product in het winkelmandje

Zoek eerst naar het product dat u wilt kopen. Leg het dan via de grote paarse knop in uw digitale winkelmandje. U kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.

2. Vul uw gegevens in

  • Vul uw persoonlijke gegevens in en geef aan waar u het hulpmiddel bezorgd wil hebben.
  • Kies één van onze betaalwijzen.
  • In stap 3 krijgt u een overzicht. Controleer uw bestelling.
  • Heeft u een kortingscode? Vul deze in bij de stap “Controleer uw bestelling” in het vakje “Kortingscode”. Klik daarna op de button “Code activeren” om de code/coupon te activeren.

3. Betalen

Klik hier op de grote paarse knop afrekenen. U ontvangt daarna per e-mail uw bevestiging. Zodra uw betaling bij ons binnen is, wordt de order verwerkt en binnen enkele werkdagen bij u thuisbezorgd.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn per bestelling € 3,49 (inclusief BTW). Bij een bestelling > €100,- zijn de verzendkosten gratis.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 18.00 uur bezorgd door DPD Pakketshop.

Wat is de levertijd?

Uw bestelling zal binnen 2-4 werkdagen worden bezorgd. De status van uw pakketverzending kunt u 24 uur per dag online volgen via Track & Trace met uw Track & Trace code die u ontvangt zodra het pakket is verzonden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer de chauffeur de ontvanger niet thuis treft en ook geen mogelijkheid heeft om het pakket bij de buren af te geven, vindt de ontvanger een mededeling in de brievenbus. Hiermee kan de ontvanger online via www.nieuwelevering.nl een nieuwe bezorgafspraak inplannen, op een andere dag of adres of men kan ervoor kiezen het pakket op te halen bij een DPD Pakketshop.

Word er geen nieuwe bezorgafspraak gemaakt, en er is een DPD Pakketshop binnen een straal van 5 km, dan wordt bij de 2e bezorgpoging uw pakket bezorgt bij een DPD Pakketshop. Daar kunt u uw pakket binnen 5 werkdagen ophalen. Haalt u uw pakket niet af, dan zal het pakket retour afzender (Welzorg) gaan. Is er geen DPD Pakketshop in uw buurt, dan wordt het pakket wel voor een 2e keer aangeboden.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

Neem contact op met webwinkel@welzorg.nl of bel tijdens werkdagen van 8.00 – 17.30 uur met onze Klantenservice 0900 – 0400 097 (Geen extra belkosten).

Bij wie kan ik een vraag stellen over bestellen en bezorgen?

Neem contact op met webwinkel@welzorg.nl of bel tijdens werkdagen van 8.00 – 17.30 uur met onze Klantenservice 0900 – 0400 097 (Geen extra belkosten).

Beste bezoeker,

Per 1 januari 2017 is de samenwerking tussen Zuidzorg en Welzorg beëindigd. De Zuidzorgwinkels Samen met Welzorg gaan vanaf die datum verder als Welzorg winkels. De producten, diensten en prijzen blijven onveranderd. U wordt doorgeleid naar de webwinkel van Welzorg. Ga naar website
Beste bezoeker,

Per 1 juni 2017 is de samenwerking tussen Vivent en Welzorg beëindigd. De Vivent-Welzorg winkels gaan vanaf die datum verder als Welzorg winkels. De producten, diensten en prijzen blijven onveranderd. U wordt doorgeleid naar de webwinkel van Welzorg. Ga naar website
Pantein Welzorg
Beste bezoeker,

Per 1 september 2017 gaat de Pantein webwinkel verder onder de naam Welzorg. De producten, diensten en prijzen blijven onveranderd. U wordt nu doorgeleid naar de webwinkel van Welzorg. Ga naar Welzorg.nl