Webwinkel

  

Betaalmogelijkheden

U kunt bij Welzorgwinkel.nl (afhankelijk van de hoogte van het bedrag) op de volgende manieren betalen:

  1. Via iDEAL: hiermee rekent u veilig en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.
  2. Achteraf via AfterPay
  3. Met cadeaubonnen of kortingscodes

Achteraf betalen via een acceptgiro met After Pay
AfterPay voert voor onze webwinkel het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u na 5 werkdagen een betaaloverzicht van AfterPay per e-mail ontvangt. De bestelling kunt u direct via de betaalknop of binnen 14 dagen voldoen.

Bent u al klant? Dan kunt u via AfterPay betalen tot een maximaal bedrag van €350. Betaalt u voor de eerste keer via AfterPay dan ligt dit bedrag tussen de €100 en €250.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Betalen via kortingscodes of coupons.
Heeft u een kortingscode of coupon? Vul deze in bij de stap “Controleer uw bestelling” in het vakje “Kortingscode”. Klik daarna op de button “Code activeren” om de code/coupon te activeren. Vergeet niet de coupon- of de cadeaubonvoorwaarden te lezen.

Bestellen / bezorgen

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen via onze webwinkel is heel eenvoudig . U plaats uw gekozen product in de winkel en klikt op de button “Bestellen”. Daarna vult u uw persoonlijke gegevens in en kiest u op welk adres uw bestelling bezorgd moet worden. Maak daarna uw keuze voor uw betalingswijze en controleer uw order. Voor het afronden van uw bestelling klikt u op de button “Afrekenen”. U ontvangt daarna per e-mail uw bevestiging. Zodra uw betaling bij ons binnen is, wordt de order verwerkt en binnen enkele werkdagen bij u thuisbezorgd.

Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn per bestelling € 3,49 (inclusief BTW). Bij een bestelling > €100,- zijn de verzendkosten gratis.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen worden van maandag tot en met zaterdag tussen 8.30 uur en 18.00 uur bezorgd door DHL Parcel Nederlands B.V. (Zij bezorgen voor ons alleen in Nederland.)

Wat is de levertijd?
Uw bestelling zal binnen 2-4 werkdagen worden bezorgd. De status van uw pakketverzending kunt u 24 uur per dag online volgen via Track & Trace met uw Track & Trace code die u ontvangt zodra het pakket is verzonden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wanneer de chauffeur de ontvanger niet thuis treft en ook geen mogelijkheid heeft om het pakket bij de buren af te geven, vindt de ontvanger een mededeling in de brievenbus met een bezorgcode. Met behulp van die bezorgcode en de postcode kunt u een nieuwe aflevermoegelijkheid selecteren op www.dhlparcel.nl Het pakket kan dan eventueel ook bezorgd worden bij een een DHL Parcelshop of bij uw buren. In beide gevallen wordt het pakket daar de volgende werkdag afgeleverd.

Bij wie kan ik een vraag stellen over bestellen en bezorgen?
Neem contact op met webwinkel@welzorg.nl of bel tijdens werkdagen van 8.00 – 17.30 uur met onze Klantenservice 0900 – 0400 097. (Geen extra belkosten.)

Gratis retourneren en 14 dagen bedenktijd

 U heeft het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). De termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het (laatste) artikel van de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld. Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen of u het product wenst te houden, en er ontstaat schade, dan mogen wij u voor deze waardevermindering aansprakelijk stellen.

U willen u vriendelijk verzoeken de artikelen in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking terug te sturen.

Sommige artikelen kunt niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast. Daaronder verstaan we o.a. het op maat laten maken van een stoel. Of artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet kunnen worden teruggezonden als de verzegeling van het product verbroken is. Dit kan het geval zijn bij verbruiksartikelen zoals incontinentiematerialen, thermometer hygiëne dopjes, borstkolf gerelateerde verbruiksartikelen.

Als u uw bestelling wil annuleren of retourneren, breng ons hiervan dan schriftelijk op de hoogte door een e-mail te sturen naar webwinkel@welzorg.nl of door invulling en inzending van het modelformulier voor herroeping.

Hoe werkt retourneren?
Stap 1: Bent u niet tevreden over uw product en wilt u deze retourneren? Dan bieden wij u de service het product gratis bij u op te halen. Stuur een e-mail aan webwinkel@welzorg.nl. Uw retourmelding wordt dan geregistreerd.

Stap 2: Na ontvangst van uw melding ontvangt u van ons een e-mail dat onze pakketdienst uw retouropdracht heeft ontvangen om uw pakket op te halen. In de meeste gevallen wordt uw pakket de volgende dag opgehaald.

Wenst u het product liever zelf retour te zenden, dan kan dit naar:
Welzorg Distributiecentrum & Klantenservice
T.a.v. Webwinkel
Zalmweg 41
4941 VX Raamsdonksveer
Let op: bij het het pakket zelf retour sturen, zijn de portokosten voor uw rekening.

Let op: Voeg bij het pakket altijd het retourformulier wat u in uw pakket aantreft, zowel bij ophalen door Welzorg als zelf retour zenden.

Stap 3: Heeft u uw bestelling reeds betaald? Dan storten wij het bedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terug op uw rekening. Als u de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de eventueel betaalde verzendkosten (voor verzenden van het pakket vanuit Welzorg naar u) aan u terug.

Heeft u een vraag over retourneren, stuur een mail aan webwinkel@welzorg.nl, bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Uw vraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

Mogen wij u een paar korte vragen stellen?

Als dank ontvangt u 10% korting op een aankoop in onze webwinkel.

Ja, ik doe mee Nee, ik doe liever niet mee