Klanten beoordelen ons met een 8,5

Bij Welzorg is jouw mobiliteit, zelfstandigheid, zelfredzaamheid en veiligheid onze drijfveer. Jij moet de vrijheid hebben om je te kunnen bewegen, daarom doen wij er alles aan om jou mobiel te houden door de beste service en leverkwaliteit te bieden.   Daarbij hechten wij veel waarde aan jouw wensen en behoeften. We zijn daarom ook trots om bekend te kunnen maken dat onze klanten ons met een 8,5 beoordelen

Hoe meten we de klanttevredenheid?

Dit klanttevredenheidscijfer meten we bij Welzorg als volgt: na ieder bezoek van een monteur en/of adviseur en contact met de klantenservice krijg je als klant de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden. De vragen, die gesteld worden door een extern onderzoeksbureau, kun je vervolgens beantwoorden per e-mail of telefoon. In totaal hebben ca. 35.000 klanten deze vragen al beantwoord.

Jouw mening telt

In ons klantonderzoek vragen wij naar je mening over onder andere: contact met de klantenservice, het leveren van een hulpmiddel en de reparaties.

Contact met klantenservice

Als je een hulpmiddel hebt, kun je ons op verschillende manieren bereiken: via WhatsApp, LiveChat, social media, e-mail of telefoon. Onze klantenservicemedewerkers beantwoorden al jouw vragen en helpen je graag zodat jij weer mobiel bent. We zijn dan ook blij om te zien dat het contact met de klantenservice is beoordeeld met een 8,9

Leveren van een hulpmiddel

Als wij een hulpmiddel bij jou afleveren, doen we ons best om ervoor te zorgen dat dit goed gebeurt en dat we onze afspraken nakomen. Het nakomen van de afspraken bij aflevering beoordelen onze klanten dan ook met een 8,9. De tijd die de adviseur ervoor neemt om het hulpmiddel op de juiste manier af te leveren, krijgt zelfs een 9,0. De levertijd van onze hulpmiddelen scoort helaas wat lager met een 7,8.

Reparaties

Naast onze adviseurs, doen onze monteurs er ook alles aan om je mobiel te houden. De reparaties worden over het algemeen beoordeeld met een 8,6, dit geldt ook voor de kwaliteit van de reparaties. De doorlooptijd geven onze klanten een 7,9¸maar voor het nakomen van de afspraken én de tijd voor een reparatie krijgt de monteur een 9.

Blijven verbeteren

Als Welzorg vinden we het belangrijk om altijd te blijven verbeteren. Uit het  klanttevredenheidsonderzoek zijn ook een aantal verbeterpunten gekomen waar we mee aan de slag gaan. Op deze manier kunnen we je nog beter ondersteunen, nu én in de toekomst.