Welzorg heeft het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen

Bij de keuze van een hulpmiddel komt veel kijken. Voor u is het belangrijk dat u kunt vertrouwen op de kennis en ervaring van de aanbieder. Maar hoe weet u of u met een betrouwbaar bedrijf in zee gaat? Daarom heeft branchevereniging Firevaned het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen in het leven geroepen. Bedrijven die dit certificaat mogen voeren, voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Dat wordt regelmatig gecontroleerd door een onafhankelijke instelling. Welzorg heeft dit certificaat. Uw garantie voor een deskundig en objectief advies en goede service en nazorg.

Over Firevaned

Firevaned  is de branchevereniging voor revalidatie- en mobiliteitshulpmiddelen. Welzorg is lid van deze branchevereniging, Om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen, heeft Firevaned het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen ingesteld. Bedrijven die zich aanmelden worden door een onafhankelijke certificerende instelling getoetst aan de eisen. Wie voldoet ontvangt het certificaat Nationaal Keurmerk hulpmiddelen en komt in het register.